2013. szeptember 3., kedd

5.rész

5.rész

My life is in my hand

Csütörtök van és már alig várom, hogy szomabton be költözzek az új házba. Ma el is kezdek pakolni. Csak először felhozom a pincéből a dobozokat.
Lemegyek a lépcsőn és kopognak.
-Kinyitom ! /kiabálom/
-Hali ! /ugrott a nyakamba Loren/
-Szevasztok.
-Most már, vagyis mától Riki véglegesen ide költözik. -Loren
-Öhmm.. oké. /indulok a  pince felé/
A dobozokat összeszedve, elindulok vissza a szobába.
-Loren ! Becsuknád az ajtót utánam ? /kiabálom/
-Persze. de minek az a sok doboz ? -Loren
-Hát.... költözök.
-Mivan ?  -Loren
-Londonba költözök.
-Ez most valami szívatás, ugye ? -Loren
-Nem. /megyek fel a lépcsőn/
-És minek költözöl Londonba ? /jön utánam/
-Mert, ha el kezdődik az X-faktor, és be jutok, muszáj lesz ott laknom, így legalább megismerem a környéket, a várost.
-Mi ez már !! Az épp, hogy 18 éves húgom Londoba költözik, és pedig anyámékkal lakok 20 évesen. Ez gáz ! -Loren
Bementem a szobába, kizárva mindenkit, és elkezdtem elsőnek a polcaimat lepakolni, könyvek, képek, stb....
-Segíthetek ? /jön be Loren/
-Persze.
-És egyedül, mész ? -Loren
-Még megyek majd át Corin-hoz, és megkérdezem jön-e velem.
-Kis mázlista vagy, ugye tudod ?! -Loren
-Persze, hogy tudom.
-Honnan van a ház ? -Loren
-Ana néniéktől.
-Ne már !! megkapod azt a szép házat ? /akad ki teljesen Loren/
-Aha !
-Le maradtam, pedig csak 3 napra mentünk el. -Loren
2-re kész voltunk a polcokkal, és a falról is leszedtük az összes képet. Azon kattog az agyam, hogy átmegyek Corin-hoz, de mit mondok neki ? Londonba költözök, jössz velem ? Vagy ha jönne csak nem engedik ? Teljesen kétségbe vagyok esve.
-Na, hogy álltok ? -anyu
-Egész jól... Holnap, ki pakolom még a maradékot, estére meg az íróasztalt, és a fiókokat.
-Na akkor haladósra vetted. -anyu
-Muszáj.
-Hiányozni fogsz. /ölel meg/
-Ti is. Még át kell Mennem Corinhoz tájékoztatni.
-Menny.
Felvettem a cipőm, a telefonta szebbe, és már mentem is. Szinte futottam Corinék házához. Mrs. Black élettársa Chirs, épp a  füvet vágta.
-Hali, Corin és az anya már várnak. -Chris
-Oké, köszi. /be mentem/
-Szia !! /ránt le a kanapéra Corin/
-Szia. /komolyodott le az arcom/
-Baj van ? -Corin
-Szombaton költözök Londonba.
-Mivan ? /döbben le/
-Költözök, és azt akartam kérdezni, hogy jössz-e velem ?
-Persze !! Anyu, meg engeded ? -Corin
-Meg. Hiszen már felnőttek vagytok. -Mrs. Black
-Akkor mondom miket pakolj.
-Oké. -Corin
-A bútorokon, és zongorán kívül mindent.
-Nem viszik el a bútorokat ? -Corin
-Nem, mert a nagynénémék háza és oda megyünk, nekem adták már át is van írva a nevemre.
-Királyság, akkor el is kezdek pakolni.
-Nem is zavarok, sziasztok ! /mentem az ajtóhoz/
Este ki pakoltam a fiókokat, a lemez tartómat, és bele kezdtem a  ruhákba is.

*PÉNTEK*
Ma a ruhás szekrényt pakolom. Csak eddig felhasználtam 6 dobozt, és a ruháknak még kell legalább 5 plusz a cipőknek 2. Még fel kell hívni a költöztetőket, hogy holnap hányra jönnek. kicsit sok ez így de meg tudom oldani.
-Ki tudsz egy kicsit jönni a telefonhoz ? /nyit be anyu/
-Hogy gondoltad ? Mindenhol ruhák vannak ! /néztem körbe/
-Akkor majd Emmett mindjárt be viszi. Még egy pillanat. /szólt bele a telefonba/
/Emmett be hozza a telefont/
-Igen, itt Eleanor. /szóltam a telefonba/
-Jó napot. /szólt bele egy hang a telefonba/
-Jó napot.
-Örömmel közöljük önnel, hogy jelentkezését elfogadtuk a 2013.08.14-ei X-faktor meg hallgatására. Legközelebb Júniusban, fogom hívni az információkkal. Viszont hallásra.
-Viszont halásra. /leteszem/
Ahogy letettem a telefont elkezdtem sikítozni, és ugrálni.
-Mivan ? /jön be ijedten a szobámba Riki és Loren/
-El fogadták a jelentekezésemet !!
/már Loren is ugrál/
-Én is nagyon örülök neked, de ha nem baj én nem ugrálnék. -Riki
/csörög a telefonom, már megint/
-Igen ?
-Téged is hívtak ? -Corin
-Igen !!
-Ez az !! /sikít a telefonba/
/leteszem/
-Nyugi, és meny vissza pakolni holnap 9-re jönnek a költöztetők. Majd szólj Corinnak, is hogy hozzá pedig fél körül érnek oda. -anyu
-Oké.
Elkezdtem ismét a pakolást. Raktam még be törölközőket, Ágyneműket, nem tudom mit visznek el Ana néniék, és mit hagynak. Majd eszembe jutott, hogy anyu honnan tudja, hogy Corin is jön velem....  Furi.
Egy ruhát hagytam kint amit holnap felveszek.

Majd le vittem mindet az ajtóhoz. A szobában a csupasz falak, üres polcok, és az üres ágy nézett rám mikor vissza mentem a leptopomért a táskámért és a ruháimért.
-Már mész is ? -Emmett
-Nem ! Nálad alszok.
-És hol ? -Emmett
-Hát az emeletes ágyad első részén nagyon okos.
-Ja majd akkor átköltözök a te szobádba az az ágy jobban tetszik. -Emmett
-Ahogy érzed.
Bevittem a cuccaimat feltettem az ágyra, és levonultam a pincébe gyakorolni. Eszembe jutottak, a veszekedések, a vidámabb pillanatok, kicsit sajnálom, hogy el el megyek de tudom a Londoni házba is fognak történni érdekes dolgok.

*SZOMBAT*
Fél 7-kor ébresztette Loren, hogy kezdjek el készülődni, pakoljam össze a maradék cuccomat, reggelizek. Nagyon izgulok, pedig csak Sheffield-ből Londonba megyek.
Föl vettem a ruhámat, és össze szedtem a leptopom, a telefonom, és bele raktam a táskámba.

Lementem reggelizni, és teljesen meglepődtem.
-Búcsú reggeli ! /kiabálja mindenki/
-Mivel holnap már nem reggelizhetünk együtt -anyu
-De cukik vagytok ! /ültem le közéjük/
-Corinnak szóltál ? -apu
-Szóltam.
-És, hogy mikor megyünk érte azt is mondtad neki ? -apu
-Persze, akkor megyünk, mikor a költöztetők is.
-Okos kislány ! /simogatja meg a fejem Nate/
-Na ezt most fejezd be.
Reggeli után, még volt egy teljes óránk.
-Mikor adhatjuk oda neki ? /kérdezi Corin anyutól/
-Mit ?
-Hozzátok. -apu
-Mivan ?
Erre előhoznak Loren szobájából egy kosarat.
-És én mit kezdjek egy kosárral ?
/a kezembe adja a letakart kosarat/
-Néz bele te nagyon okos ! -Emmett
Le vettem a kosárról a takarót, és egy imádni való mops kölyök volt benne. Mivel, még is csak Riki-től és Loren-től kaptam Pretty lett a neve. /pretty-csinos, csini, bájos/

El játszottuk az időt Pretty-vel, mert meg jöttek a költöztetők. Felrakták a kocsira a dobozaimat, a zongorát, a gitárt, és az egyéb zenei felszereléseimet, és már indultak is Corinékhoz. El búcsúztam testvéreimtől, és Riki-től, Pretty-t vissza tettem a kosárba, le takartam, táskát a hátamra vettem és ár indultunk is Corinért.
Corinék-tól még egy 3 órás autó út várt ránk. A hátsó ülésen el játszottunk a kutyával, zenét hallgattunk, énekeltünk. Ahogy Londonba megláttuk az első bevásárló központot (egy Tesco-t), megálltunk kaját venni. Vettünk egy csomó kész kaját, amit csak meg kell sütni.
-Egyébként melyik utcát keressük ? /kérdezi apu/
-A Charlotte St.-et.
-Az elég közel van a belvároshoz. -anyu
-Ja szinte már majdnem egybe lóg a kettő. -Corin
Az utcába érve láttam Corin-on, hogy nagyon izgatott, és kíváncsi.
-Itt kell meg állnunk ? -apu
-Hát gondolom.. mivel itt a költöztetős kocsi. -anyu
/kiszállunk a kocsiból/
Ana néni, és bob bácsi már vártak minket.
-Sziasztok, mindent itt hagytuk, csak a ruhákat a törölközőket, és az ágyneműket visszük el. -Ana néni
-Köszönjük. /mondtuk egyszerre/
-Akkor sok sikert a házatokhoz. /adta át a kulcsokat/
-Még egyszer nagyon szépen köszönjük.
-Nincs mit. Sziasztok.
-Na menjünk már be !! -Corin
-Anyu ? Jöttök ?
-Persze, majd utána be pakolunk. -apu
Körbe vezettem őket a házba. Mindenkinek nagyon tetszett. Vissza kimentünk, és elkezdtük a szobáinkba felhordani a dobozokat. Ahogy be pakoltunk mindent, anyuék el is indultak haza.
/kilépnek az ajtón/
-Miénk a ház !!!! /szaladgálunk és ugrálunk/
-Nyugi, nyugi. /álltam meg/ Ki kellene pakolni a maradékot, meg a dobozokat meg érted !
-Értem, kezdjük el és 2 óránként megbeszéljük ki, hogy áll. -Corin
-Oké.
Én a bal, ő pedig a jobb szárnyba. Elsőnek a szekrénybe pakoltam be, ami a falba van be építve, mint egy gardrob. Így még több hely van a szobába. Majd, a polcok, feltettem a képeket a falra, meg ágyaztam, a fürdőbe ki raktam a törölközőt, közbe rá-rá pillantgatta Pretty-re. Fél 9 körül kész voltunk a ki pakolással.
/megyünk le a lépcsőn/
-Na ? Tetszik a ház ?
-Nagyon ! -Corin
-Basszus !
-Mivan ? -Corin
-Ez. /mutatok az ajtónál lévő zongorára/
-Hoppá. -Corin
-Mi a szart csináljunk vele ?
-Mindjárt jövök. -Corin
Ki ment az ajtón, és egy fél óra múlva jött haza két sráccal.
-Hol voltál eddig ?
-Az utca ezen oldalán be csöngettem minden házba, és meg kérdeztem van-e fiú a háznál. -Corin
-Te teljesen bolond vagy.
-Be, mutatom John-t és Boris-t. /mutatta be a fiúkat/
-Szia. /köszöntek egyszerre/
-Hali, az lenne a feladat, hogy a zongorát le kellene vinni a pincébe.
-Rendben. -John
/le vitték a zongorát/
-Még valamit segíthetünk ? -Boris
-Nem köszi. Kértek valamit inni ? -Corin
-Én kérek egy teát. -John
Miközbe megcsináltam a teát, és meg is ittuk, jókat el beszélgettünk a két sráccal, kiderült ők is indulnak az X-faktorba.
Megörültünk, hogy már ismerünk legalább 3 személyt aki indul, és esélyes a tovább jutásra. /csörög Boris telója/
-Igen tessék /veszi fel/
-Mikor jöttök ? /lehetett hallani a telefonból a női hangot/
-Már megyünk is. -Boris
/leteszi a telefont/
-Bocsi lányok, mennünk kell, holnap mit csináltok ? -Boris
-Hát, majd el megyünk városnézésre.
-Megyünk veletek, ha nem gond. -John
-Nem semmi baj. -Corin
Elmentek. Én egyből be támadtam a lépcsőt.
-Hova mész ? -Corin
-Drágám, aludni. Fél 10.
-Nem akarunk még filmet nézni ? -Corin
-Khmm... akkor én előtt eltusolok, meg felveszem a pizsim.
-Oké, akkor én is, és utána kivalásztjuk a filmet. -Corin
-Ja.
A terv szerint tettünk, le tusoltunk, felvettük a pizsit, a leptopomat össze kötöttük a tv-vel. Nem tudtuk el dönteni milyen filmet nézzünk. Corin minden féle képen horrort akart, én pedig valami romantikusat. Arra jutottunk, hogy először megnéztük a Ház a tónál-t, utána pedig Az élőhalottak éjszakáját.
Hát a horror film végén rá jöttünk nem kellett volna megnézni. Nem mertünk felmenni az emeletre.
/Corin elindul felfele/
-Nem megyek nem megyek fel ! /rohan vissza le/
-Mivan ?
-Valami van fent !! -Corin
-Meny már.. /nevetek/
/koppan odafent valami/
-Még most sem hiszed ? -Corin
-Bazd meeg ! /előkaptam a konyhából a parfist/
-Mit csinálsz ? -Corin
-Fel megyek.
-Akkor én csak utánad megyek oké ? Még túl fiatal vagyok és persze szép a halálhoz. -Corin
Felmentünk, először a jobb szárnyba néztünk szét, szekrények ajtók mögött, tusoló. Sehol semmi. Át mentünk a bal szárnyba. Egyre hangosabb kaparást hallunk.
-Meg halunk ! -Corin
-Corin, már én is parázok.
-Ne, hogy kinyisd ! /szól rám Corin/
-Oda adom a parfist. Amikor kinyitom az ajtót te le ütöd azt aki bent van oké ?
-Rendben. -Corin
Kinyitom az ajtót, és szegény Pretty ül az ajtóba.
-Ez egy kicsit kínos..... /vettem fel szegényt/
-Ne már ! Egy kis kutyától szartunk be. /nevet Corin/
-Tiszta gáz.
-Na megyek én is le fekszek. -Corin
-Oké. Szia, jó éjt.
-Jó éjt. -Corin

Le fekvés előtt, még megnéztem a facebook-omat, a twittert, as.fm, és minden ilyesmit. /skypeon hív Emmett/
-Sziaaa ! /veszem fel/
-Te kis idióta már hiányzol... -Nate
-Hát, ez nem Emmett sykpeja ?
-De, csak el mentek bulizni. -Nate
-Ja értem.
-Na mit csináltatok ma ? -Nate
-Hát elég kínos dolog történt velünk.
-Veletek mikor nem ? -Nate
Elmeséltem neki mindent. Ki röhögött. Nem vártam tőle többet.
-De hülyék vagytok istenem.... Eleve be vannak szarva horror filmektől, de azért megnézik egyedül. -Nate
-Köszi. Na megyek mert holnap is van nap, és felfedező kör útra indulunk.
-Oké, hozol nekem valami jó cuccot ? -Nate
-Persze egy nagy .....
-Mit ? -Nate
-Mind egy.
-Szia. -Nate
-Szia.
Most így vissza gondolva, jobb lesz itt Londonba.
Új hely, új barátok, új szerelmek, új kalandok, új élmények.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése