2013. szeptember 29., vasárnap

8.rész

8.rész

The Dream Begins

 Augusztus.13
-Ébred fel ! sok dolgunk van még holnapig. -Corin
-Hanyadika van ? /fordultam a másik oldalamra/
-13. -Corin
-Holnap van a válogató ! /ugrok ki az ágyból/
-Gyorsan, öltözz utána megyünk vásárolni ! -Corin
Át rohantam a fürdőmbe, megfésülködtem kivasaltam a hajam, fogat mostam, meg mostam az arcom, és vissza a szobába. Össze kapkodtam mit akarok fel venni, és vissza a fürdőbe.

Meg csináltam a napi natúr sminkemet, felöltöztem, majd még egyszer átrohantam a hajamon, mert még láttam benne pár elveszett hullámos tincset.
-Kész vagyok ! /ültem le a kanapéra/
-Én is ! /jön le Corin/
-Cipőt vegyem, vagy még iszol valamit ?
-Veheted. -Corin
Felvettem a cipőm és elindultunk. Út közbe rá jöttünk, hogy felszállhatnánk egy buszra ami elvisz minket a plázáig. A buszon alig volt már ülőhely.
Két közép korú nő szállt le, és így le tudtunk ülni a helyükre.

*PLÁZÁBAN*
Első állomásunk Forever 21 volt. Sikeresen kifosztottuk az S-es és XS-es méreteket.. Majd át sétáltunk a H&M-be. Itt vettem 3 nadrágot, meg 2 felsőt.
Corin szerelme a New Yorker sem maradhatott ki, hát itts e jártak jobban mint a Forever 21-ben.
Mint minden plázázásunk után utolsó utunk a Starbucks-ba vezetett. Mikor megkaptuk és ki is fizettük a kévánkat, két ismerős arcot látunk /Lorent és Rikit/.
-Ti mit kerstek itt ? -Corin
-Amit ti is, vásárolunk. -Loren
-Londonban ?
-Na jó anyira izgulok a holnap miatt, muszáj volt egy előbb jönnünk ! -Loren
-Anyuék ?
-Ők majd estére jönnek, nyugi egy hotelben foglaltunk szobákat. -Loren
-Ja, rendben.

*OTTHON*
Ahogy haza értünk, kipakoltuk a szatyrokat, és összeraktuk a holnapi szetteket, nem akkor keljen kapkodni, hogy mi hol van. Majd lementünk próbálni.
7 órán keresztül próbáltunk és csak kétszer tartottunk szünetet.
Majd megcsináltuk a vacsit, ettünk, a fiúk haza mentek, mi pedig megfürdöttünk és lefeküdtünk.

*AZ X-FAKTOR NAPJA*
07:00 /csörög a telefon/
/felveszem/
-Igen ?
-Fel vagy már ? -Loren
-Aha már egy negyed órája.
-Akkor jó, 9-re ott vagyunk értetek. -Loren
-Oké. Puszi. /leteszem/
Át csoszogtam Corinhoz. Még alszik.
-/sikítok egyet/ Kelj fel !
-Mivan már megint ? /bújuk bele a párnájába/
-9-re jönnek értünk lassan kelhetnél már !
-Oké, még 5 perc. -Corin
Ahogy kijöttem a szobából halottam, hogy felhúzza a redőnyeit. A konyhában Pretty, már a kajás tányérja mellett ácsorgott türelmetlenül. Adtam neki kaját, majd megcsináltam a reggelinket. Corin már fel öltözve jött le enni.
 Kaja után felmentem a szobába, és felvettem a kikészített szettet.

Megcsináltam, a hajam és a sminkem, és még le mentem elpróbálni a dalt.

Még volt fél óránk indulásig. Corin lehozott egy dobozt a szobájából. leül mellém a konyha pulthoz, és kinyitja. rengetek kis kori kép volt benne, de csak olyan amin ketten vagyunk vagy egyenként.
Elő került az egyik kedvenc képem is. Náluk készült, kb 4 éves lehettem és a zongora mellett ültem és nyomkodtam.
-Már akkor is nagy művész voltál. /nevet Corin/
-Nem is ! Akkor örültem, ha felértem a bilenytűket !
-Gondolkoztál már azon mi lesz, ha bejutsz ? -Corin
-Nem igazán.
Ahogy ki mondtam meg is jöttek anyuék. Be ültünk a kisbuszba, ahol már bent ültek Lorenék, Erik, Cori, és Mrs.Black.

*MEGHALLGATÁS*
Ahogy odaértünk, rögtön ki kellett töltenünk egy papírt és egy nyilatkozatot, és egy jelenléti ívet. Majd kaptunk egy számot. Én a 2345-ös voltam, Corin pedig a 2347-es. Egy ember van közöttünk, nagyon izgulunk.
/1 óra elteltével/
-2347-es számú ! -női hang
-Az én vagyok ! -Corin
Fel álltunk és mindannyian mentünk Corinnal. Egymás kezét fogva mentünk.
A műsorvezető Dermont O'Leary, rögtön oda állított maga mellé minket.
-Melykőtök kezd ? -Dermont
-Én. -Corin
-Látom, már nagyon izgultok. -Dermont
-Igen, és remélem sikerülni fog. -Corin
-Jajj, látom te is indulsz ! /néz rám Dermont/
-Igen. /válaszoltam remegő hangon/
-Nagyon helyes. Két ilyen csinos csajnak, biztos jó hangja is van. Na de most indulj el a színpad felé. /nézett Corinra/
Corin kiment a színpadra.
-Sziasztok ! /integet/
-Szia. -Simon
-Honnan jöttél ? -Nicole
-Sheffildben születtem, de jelenleg Londonban élek. -Corin
-És hány éves korodba költöztél ide ? -Nicole
-Egy hónapja. -Corin
-Értem. Hány éves vagy ? -Nicole
-18.
/tapsolnak/
-És mit hoztál nekünk ? -Simon
-Jazon Marz-tól az I won't give up-ot. -Corin
-Halljuk. -Simon
A zene elindul, és Corin énekelni kezd Erik segítségével /ő gitározik neki/.
Vége, és a közönség állva tapsolja Corint.
-Köszönöm. -Corin
-Jézusom. -Nicole
-Gyönyörű, és tiszta hangod van ! -Tulisa
-Szerintem szavazzunk ! -Gary
-Egyértelműen igen. -Nicole
-Igen. -Tulisa
-Igen. -Simon
-Ezekszerinte.. Igen ! - Gary
-Úr isten.... -Corin /majdnem össze esett/
Lejön a színpadról és anyakamba borul. Éreztem a vállamon, ahogy végigcsordulnak a könnyei.
-Corin, nem sírhatsz !
-De..... -Corin
-Nincs semmi de, emlékszel a dalra ? -Cori
-Big Girls Don'T Cry..... -Corin
Vissza kimentünka  várakozóba. 10 percen belül megint hívtak minket.
-2345-ös ! -női hang
-Mennyünk veled ? -anyu
-Nem kell, megcsinálom egyedül.
És elindultam egyedül. A színpad előtt még váltottam pár szót Dermonttal, és a stábal.
-Van valamire szükséged az előadáshoz ? -stábtag
-Egy keyboard-hoz.
Bevitték a színpadra, és én is bementem utánuk.
-Sziasztok, Jó napot. /álltam a keyboard mögé idegesen/
-Szia. Hogy hívnak ? -Tulisa
-Elenor Rose.
-Nagyon cuki vagy, hány éves vagy ? -Nicole
-Köszönöm, 18.
-Mit hoztál nekünk ? -Simon
-Avicii-től a Wake Ma Up-ot saját feldolgozásban.
-Haljuk. -Gary
Elkezdtem, Tulisan láttam, hogy tetszik neki, Simon csak bólogatott, Gary mosolygott, Nicole pedig csak nézett. Nem tudtam el dönteni, hogy most min is gondolhat.
/vége/
A közönség állva tapsol, a mentorokkal együtt.
-Köszönöm. /mosolygok/
-Mióta énekelsz drágaság ? -Nicole
-Énekelni, 10 éves korom óta tanulok, zongorázni pedig 6 éves korom óta.
-Nagyon jó vagy ! -Tulisa
-Köszönöm.
-Látok benned energiát, kitartást, és a sztárt is ki tudjuk belőled húzni. -Gary
-Tőlem kapsz egy erős igen. -Simon
-Tőlem is. -Gary
-Igen, és maradj ilyen kis aranyos. /kacsint Nicole/
-Egyértelmű igen !!   -Tulisa
-Köszönöm.
Éreztem, hogy mindjárt megfulladok, annyira sírhatnékom volt, hogy nem bírtam bent tartani. Kitört rajtam a sírás.
-Csak magadnak köszönheted. -Gary
Kimentem a színpadról, hátul már várt anyu és apu. de én mégis Corinhoz mentem oda, és megöleltem.
-Bent vagyunk, megcsináltuk. -Corin
-Meg.

*OTTHON*
Egyből megnéztük a twitterünket. Rengeteg gratuláló üzenetet kaptunk. És még több követőnk lett mint volt. És mi lesz ha be jutunk az élő show-ba ?
/csörög a telefon/
-Igen ?
-Hali ! Gratu nektek. -John
-Köszi, Veletek mivan ? Nem láttunk titeket !
-Mi is bent vagyunk ! -John
-Akkor este partyzunk ?
-Aha. -John
-Hol ?
-Majd megyünk értetek. Legyetek készen 8-ra.
Letettem a telefont, és átrohantam Corin szobájába. Épp Prettyvel játszott.
-Este megyünk bulizni Johnnal és Borissal, 8-ra jönnek.
-Oké, addig mit csináljunk ? -Corin
-Szedjük össze mibe megyünk, utána meg pakoljuk kicsit össze a lakást, vagyis a konyha részt.
A terv szerint haladtunk. Egy órával az indulás előtt elkezdtünk készülődni.
Először felöltöztem.

Majd megcsináltam a hajamat, és a sminkemet.

Pont megjöttek a fiúk mire el készültünk. Gyalog nekivágtunk az éjszakának. Kb 4 klubban voltunk, és egész éjszaka buliztunk, nem sok mindenre emlékszünk az estéből csak arra, hogy nagyon jól éreztük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése