2013. augusztus 30., péntek

4.rész

4.rész

New house

Mindenki le döbbent fejjel ül.
-Most komolyan ? -Loren
-Teljesen.
-Az az !! Yee /feláll odajön hozzám és megölel/
-Tudtam, hogy úgy is jelentkezik !!! -Nate
-Én pedig bíztam benne, hogy nem. -apu
-Akkor miért engedted, hogy jelenkezek ?
-Mert azt hittem nem fogsz.....
Ez annyira rosszul esik, hogy elhiteti, hogy megbízik benned, közbe meg mégsem. fel álltam az asztaltól és lementem a pincébe, ki adni haragomat a zongorán.
Pár perce rá, jön utánam a nagyi, és el kezd vígasztalni.
-Jól teszed, hogy jelentkezel. 18 éves vagy, én 16 évesen, már külön laktam a szüleimtől. -nagyi
-De apu annyira önfejű !
-Játszd el te is, hogy az vagy. Emlékszel mikor Ana nagynéniékhez mentünk Londonba, igaz még nagyon kicsi voltál.-nagyi
-Emlékszek. Miért ?
-Mert ők abból a házból elköltöztek, és ki akarják adni. ha gondolod hívd fel őket, hogy te kivennéd. -nagyi
-És miből fizetem ?
-Majd mi segítünk a papával. -nagyi
-Jajj, köszönöm ! /megöleltem/

*MÁSNAP*
Ma úgy döntöttem, elmegyek megnézem a házat a nagyival, és eldöntöm mit akarok.
/elmegyek Nate szobája előtt és beránt/
-Miről beszéltetek tegnap lent a nagyival, nagyon fel voltatok dobva utána. -Nate
-Semmi különösről.. /ültem le a székére/
-Aha, sunyítasz.. mondjad csak ! -Nate
-Szóval, a nagyi fel ajánlotta Ana néniék házát Londonba, hogy ha már úgy is jelenkezek, költözzek oda.
-És mikor óhajtod elintézni ? -Nate
-Ma délután gondoltam.
-És, hogy osonsz ki úgy, hogy anyuék ne vegyenek észre ? -Nate
-Hát mivel neked van kocsid azt mondjuk, hogy moziba megyünk. Közbe, felvesszük a nagyit és elmegyünk megnézni a házat.
-Benne vagyok. -Nate
-Akkor, mikor induljunk neked mikor jó ?
-Három óra körül. -Nate
Miután megbeszéltük az eget rengetően fontos dolgainkat, felhívtam Corin-t mert nem jött át este és kicsit gyanús.
/kicsöng a telefon/
-Igen tessék ? -Corin
-Szia, át mehetnék hozzátok egy órára ?
-Kivel beszélek ? -Corin
-Ja bocsi, El vagyok.
-Persze, gyere csak. -Corin
-Mindjárt ott vagyok. Szia /letettem/
Már eleve azt a  ruhát vettem fel amibe majd megyek Londonba.

-Sziasztok, átmentem Corin-hoz ! /kiabáltam az ajtóból vissza/
Corinékhoz érve, már gyanyús volt, hogy nagyon sokára nyitották ki az ajtót.
-Gyere ! -Cori
/kinyitom az ajtót/
-Szia, Corin már vár. -Cori
-Hol van ?
-A szobájába. -Cori
/kopogok az ajtón, és benyitottam/
-Mit csinálsz ? /ugrottam be az ágyba/
-Majd próbálok. Egyébként mi a helyzet a.... -Corin
-Azért jöttem. Nevezzünk most azonnal !!
-Komolyan ? Nem viccelsz ? -Corin
-Nem.
Rögtön elővette a leptopot, és elküldte a jelentkezését. Majd át adta nekem.. De, mikor el akartam küldeni le fagytam és megkérdeztem magamtól.. "El biztos vagy benne ? Biztos !" és elküldtem.
Ki akartam faggatni, hogy kinek a számáról hívott legutóbb, de folyton terelte a témát. Nagyon furcsán viselkedik.
-Corin, biztos nem akarod elmesélni ?
-Hát..... -Corin
-Na mondjad csak !
-A sráccal egy buliba találkoztam, ahova te ugye nem jöttél. És annyira részeg voltam, hogy nem mert haza hozni. és inkább el vitt hozzájuk, de ő a kanapén aludt én meg az ágyába. -Corin
-És ez minden ?
-Igen !
-Na jól van, akkor majd beszélünk még most mennem kell mert Nate-el moziba megyünk.
-Ketten ? -Corin
-Ja rájött, hogy már nem vagyok cikis.. Teljesen ki akasztott.
-Mekkora barom. -Corin
-Aha.... na akkor szia.
-Szia. -Corin
Nem igazán mertem neki el mondani, hogy miért kell el mennem.. de majd ha meg van a ház, meg mutatom neki. Addig pedig nem kell róla tudnia. Otthon, Nate várt.
-Anyuéknak szóltam, hogy moziba megyünk. -Nate
-Rendben, senki sem kérdezősködött ?
-Senki. -Nate
Be ültünk a kocsiba, elmentünk a nagyiért és go London. Az úton, elég nagy volt a csönd, nem tudom lehet azért mert nem volt téma, vagy mert féltünk megszólalni, ha a nagyi nem beszéltet minket az utolsó 10 percbe meg is áll az idő.
Ahogy be értünk abba az utcába ahol Ana néniék laktak, elkezdett remegni a gyomrom, és egyre hevesebben ver a szívem.
-Itt, állj meg kis fiam. -nagyi
/megálltunk/
-Na így kívülről, hogy tetszik ?

-Nagyon gyönyörű... /szálltam ki a kocsiból/
-Sziasztok ! /jön ki a házból Ana néni/
-Szia Ana -nagyi
-Ők a gyerekek ? -Ana néni
-Igen, emlékszel még rájuk ? Nate és Elenaor -nagyi
-Nagyon sokat változtatok. -Ana néni
-Köszönjük /válaszoltuk egyszerre Nate-tel/
-Bob bácsi ? /kérdezte Nate/
-Bent van még elvégi az utolsó simításokat, de gyertek menjünk be ! -Ana néni
Nyílik az ajtó, és meglátjuk a nappalit, nagyon otthonos.
-Nos ez lenne a nappali. -Ana néni

-Nagyon kis otthonos. /válaszoltam/
-Persze majd te át alakítod magadnak ahogy szeretnéd. -nagyi
-Gyertek, menjünk tovább. -Ana néni
A lépcsőn felérve, a ház két felé szaladt. Egy jobb, és egy bal szárny-ra.

Elsőnek a jobb szárnyat néztük meg. Itt volt a vendégszoba, amibe jelenleg még be voltak pakolva Ana néni és Bob bácsi cuccai, és ruhái.

Majd egy fürdőszoba ami úgy nézett, ki mintha egy hotel fürdőjébe lettem volna. De egyébként imádtam.

Átmentünk a bal szárnyba, ahol bele szerettem a hálószobába. Gyönyörű volt. Itt voltak még ruhák, és más egyéb dolgok. Azt hiszem Margaret szobája volt. (Margaret, Ana és bob lánya.)

Onnan be a bal szárny fürdőjébe. Ennek a fürdőnek is kicsit hoteles beütése volt.

Végül le mentünk megnézni a konyhát. Ahol, le is ültünk meginni egy kávét, nagyi mindig kivétel ő teát kért.
-Na hogy tetszik a ház ? -nagyi
-Uhh.. imádom.
/Ana néni mosolyog/
-És döntöttél közbe ? -Nate
-Persze ! Én ide akarok költözni.
-Nagyszerű ! /jön be a kertből Bob bácsi/
-Már csak az a kérdés mennyiért veheted ki ? -nagyi
-Hát, ő semennyiért ! Hiszen ő az unokahúgom. egyszerűen át íratjuk rá a házat. -Ana néni
-Jajj nagyon szépen köszönöm ! /öleltem meg mind kettőjüket/
-Még kér kérdés. Van alaksor ?
-Persze, hogy van. -Bob bácsi
-Lent van egy mosó, és szárítógép, a lépcső alatt, és egy szoba üresen. -Ana néni
-Nagyszerű, és mikor költözhetek ?
-Hát a héten elintézzük a papírokat, és a hétvégén akár, ha neked jó persze. -Ana néni
-Persze. Köszönöm még egyszer.
-Nincs mit, szívesen. -Bob bácsi
A kocsiba, hazafelé a ház volt a téma.
-És, hogy adod elő anyuéknak, hogy a hétvégén költözöl ? -Nate
-Hát elsőnek is előadom, hogy már nem vagyok kicsi és a terv.
-És ha nem engednek, akkor is mész. Mert majd én le beszélem velük ha haza értünk.

*OTTHON*
-Sziasztok. /köszönünk egyszerre/
-Helló, azt hittem moziba voltatok ! -Emmett
-Shhhh... /csitegte le a nagyi/
-Ki az ? -anyu
-Csak mi. -nagyi
-Te ? /néz értetlenül anyu/
-Lenne egy kis megbeszélni valónk. /néz rám nagyi/
Apu, anyu, a nagyi, és én leültünk a nappaliba és nagyi elmondta nekik a szitut. Apunak nem igazán tetszett az ötlet, de ahogy el kezdtük mondani, hogy mi hogy gondoljuk, ők is be látták, hogy el kell engedniük a kezem.

*MÁSNAP (2013.06.30 /kedd/)*
-Kajak el költözöl ? /jön be a szobámba Emmett/
-Igen.
-Loren is el megy ősszel, te meg a hétvégén, Nate pedig be költözik a fősulira. Én meg itt rohadok a gimiben még egy teljes évig.... -Emmett
-Majd minden 2. héten ott alszol nálam.. Meg egyeztünk ?
-Meg !!
-Fel vagy öltözve ? -anyu
-Csak cipő kell. Miért ?
-El kellene mennünk alá írni a papírokat a "házad" miatt. -anyu
-Már is veszem a cipőt.

Amikor megkértek, hogy írjam alá a papírt, mi szerint 2013.07.04-től enyém a ház, kirázott a hideg. Hazafele a kocsiba, folyamatosan a papírt olvasgattam. Az új tulajdonos Elenaor Amelya Rose.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése