2013. szeptember 20., péntek

7.rész

7.rész

Work or party ?


 Már egyre hűvösebb van, így hogy közeledik a műsör /1.hét/, és ma megyünk utoljára kontrolra, remélem semmi baj nem lesz, és újból el kezdhetem a felkészülést.
Előkaptam egy melegebb cuccot a szekrényből, és le mentem anyuhoz, és Corin-hoz.
-Jó reggelt királylány. -anyu
-Hali.
-Kérsz reggelit ? Vagy majd ha hazajöttünk ?. -anyu
-Egy teát kérek.
-Pretty hol van ? Mindig veled szokott le jönni. -Corin
/és Pretty le mászik a lépcsőn/
-Emlegetett szamár ! -anyu
-És délutánra van programunk ? /néztem Corinra/
-Próba, utána meg majd ki derül. -Corin
-Lányok induljunk, egy óránk van oda érni ! -anyu
Gyorsan felmentem a papírjaimért, beraktam a táskába a telefonommal együtt, és rohantam vissza le. Épp ülnék be a kocsiba mikor Corin el kezd nevetni.
-Most kajakra papucsba akarsz jönni ? /nevet/
-Ja, basszus !
Vissza a házba elő a fehér conversemmel, be a kocsiba és már indultunk is. Persze bele szaladtunk egy dugóba, hát nem is anyu lett volna ha nem foglya ki. Közbe oda kellet szólni a klinikára, hogy kicsit késünk.
Egy fél órás késéssel de be értünk végül is, már várt minket a doki.
-Jó reggelt. /ültem be a székbe/
-Neked is. -doki
Meg csinálta a szokásos kis dolgokat, majd el kezdett kérdezősködni.
-Szokott fájni ? -doki
-Mostanában már nem.
-Az jó, és volt olyan hogy beszéd közbe be rekedtél, vagy esetleg el ment a hangod ? -doki
-Nem volt.
-Akkor végeztünk is. Csak még előtt szeretném meghallgatni, tudod-e erőltetni a hangodat. -doki
-Például?! /néztem értetlenül/
-Egy Beyoncés kitartást szeretnék hallani például. -doki
Megtettem amit kért, majd el búcsúztam és ki mentem anyuékhoz.
-Te énekeltél ? -Corin
-Nem a doki.
-Kajakra ? -Corin
-Dehogy is nehogy el hidd már ! /nevet anyu/

*OTTHON*
Anyu összepakolt. Kicsit hiányozni fog, hogy nem vár kaja az asztalon reggelente, de legalább ismét azt csinálunk amit akarunk.
-Lányok, és már megyek is. -anyu
-Ne menjen el ! -Corin
-Miért ? -anyu
-Nem lesz fuvarosunk ! -Corin
/nevet anyu/
-Na sziasztok. -anyu
/el ment/
Mi pedig le mentünk próbálni. Végre össze állt a fejembe mivel akarunk indulni. Már csak corinnak kell ki találnunk valamit.
-Szevasztok ! /jönnek le a fiúk/
-Hali.
-Nem azért, de költözik valamelyikőtök ? -Boris
/nézünk értetlenül egymásra Corinnal/
-Egy pink bőrönd van az ajtóba. -Boris
Felrohantunk. és tényleg egy pink bőrönd bolt az ajtónk előtt.
-Mi a sz*r ?! -Corin
-Ez biztos nem a mi bőröndünk, de Lorené se lehet mert neki fekete.
-Ez az enyém /ismerős hang/
-Ki vagy, és hol vagy ? -Corin
-Hali. /lépett elő Cori/
A nyakába ugrottunk.
-Mit keresel itt ?
-Gondoltam megleplek titeket. -Cori
-Sikerült. -Corin
-Na kié a bőrönd ? /jönnek fel a srácok/
-Corié.
-Vagyis a húgomé. Cori, ők itt a szomszédaink, John és Boris.
-Ő pedig Cori.
A srácokkal tovább próbáltunk, míg Cori kipakolt Corinnál. Ez érdekes lesz, a két Black együtt alszik egy ágyba. A próba után meg ebédeltünk, a fiúk haza mentek, mi pedig kibeszéltünk mindent.
-Még mindig nem értem miért nem maradtatok Sheffield-ben. -Cori
-Mert itt jobb és kész. /válaszoltuk egyszerre/
Nem mintha nem szeretném a szülővárosomat, de Londonban azért több lehetőség van szerintem. Azért mégis csak ez a főváros.
A délutánt film nézéssel, takarítással, és kutyázással töltöttük. Rengeteget nevettünk. Corinnak eszébe jutott, hogy sétáltassuk meg Pretty-t addig is körbe vezetjük egy kicsit Corit. Cori imádta a sétát, nem csak mert London, meg minden hanem mert itt helyesebb srácok vannak mint Sheffieldben.
Már sötétedett mikor haza értünk. nekem az volt az első, hogy meg fürdöttem, és felvettem a pizsamámat. majd Cori és Corin is ugyan ezt tették. és elkezdődött a pizsi party.
*2 óra elteltével*
/csöngetnek/
-Ki az ilyenkor ?
-Nyitom ! -Corin
Az ajtóban John és Boris áll.
-Mit szeretnétek ? -Corin
-Mi koncertre menni, ti nem ? /veszi elő Joh  az 5 jegyet/
-Milyen koncert ?
-Little Mix. VIP-s karszalagok. -John
-Még jó, hogy megyünk ! -Corin
-Kint megvárunk titeket. -Boris
Felszaladtunk, én egyből a szekrénybe kezdtem el turkálni, de nem találtam a göncöt ami hirtelen eszembe jutott a koncert szóról.
-Meg van mit veszel fel ? /jön be Corin/
-Még nem. Neked ?
-Én már fel is vettem már csak a fürdőre várok. -Corin
-Én nem találok semmit.
-Csináld meg a hajad, addig keresek neked ruhát. -Corin
Csináltam egy gyors kontyot,

le alapozóztam az arcom, kihúztam a  szem tussal, egy kis szájfény és már mentem is vissza a szobába. Ahol már ki volt készítve a ruha.
Telefont a zsebembe egy kis pénzzel, és már mentem is ki a kocsihoz. Már mindenki bent ült. de két emberrel többen voltunk mint amire emlékeztem.
Egy szőke csajszi, és egy srác, ült még rajtunk kívül a kisbuszba.
-El, ő itt a sofőrünk Matt Hudson. -Boris
-És a gyönyörű Miranda Lewis -Boris
-Ők a legjobb haverjaink rajtatok kívül persze. -John
A stadionig meg kezdtük a partyt magunknak, énekeltünk, beszélgettünk. Miranda nagyon kedves csaj. Mint kiderült modellnek tanul szeptembertől, New York-ban. Matt pedig zenei fősulira megy Chicagoba.
Mindenki Amerikába, megy tovább tanulni Londonból, mi pedig Sheffieldől jöttünk Londonba, hogy megpróbáljuk az X-faktort.

*KONCERTEN*
Már kezdték az első számot mikor oda értünk. Meglátták a kezünkön a VIP karszalagokat, egy biztonsági ős segítségével a színpad elé jutottunk.
A koncert felénél Jessie észre vett minket, ránk mosolygott, integetett majd énekelt tovább. A koncert után a biztonsági őr átvitt minket a backstage-be. Azt hittük, hogy valami szép hely a backstage, közbe meg üres szürke falak, rengeteg szoba, díszletek, hangosítók és ilyesmik.
/kopogunk/
-Gyere ! -Perrie
-Sziasztok ! /köszöntünk/
A lányok megöleltek mindenkit.
-Azt hittük, hogy majd megint kislányok jönnek ahogy szoktak. -Jade
-De ez így jobb, mert van miről beszélni veletek. -Leigh-Anne
-Jessie is mindjárt jön, csak telefonál. -Jade
Ahogy megjött Jessie, egyből odajött hozzám, megölelt, és elmondta a lányoknak, hogy honnan ismer minket.
-Ja és tartozol még nekem egy énekléssel. -Jessie
/nevetek/
-De tényleg ! -Corin
-Énekelj ! /Jessie és Leigh-Anne/
Ha már ugye Little Mix, akkor legyen az egyik számuk. És elkezdtem a How Ya Doin'-t.
A fiúk megunták, hogy velük nem foglalkoztak, és közbe le pattantak, Perri pedig becsatlakozott hozzám és ketten énekeltük végig.
-Ez fantasztikus ! -Leigh-Anne
-Köszönöm.
-Nem is tudtam, hogy ilyen hangod van ! -Miranda
-X-faktorba remélem jelentkeztél ! -Perrie
-Persze Corinnal együtt.
-Mi biztos, hogy rátok szavazunk. -Jessie

*OTTHON*
Remekül éreztük magunkat a lányokkal, és kedden megyünk velük vásárolni. Kicsit furának tűnik, hogy két és fél óra alatt ennyire jóba lettünk velük. Holnap pedig vár minket a próba és egész nap ki se megyünk a házból, csak próbálunk és próbálunk.
Corin és Cori sikítoznak a szobabá.
-Mit csináltok ? /nyitom ki az ajtót/
/Cori leüt egy párnával/
-Ne már, most jöttünk haza. És még párna csatáztok ?
-Ne dumálj csak üss ! -Corin
És az este maradandó  részében párna csatáztunk és táncoltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése