2013. augusztus 26., hétfő

1.rész

1.rész

Last day and Party hard

-Jó reggelt kislányom, kezdődnek az éretségi vizsgák ! -jön be a szobába anyu
-Nem akarok felkelni !!
-Akkor jövőre is végzős leszel.... -anyu
-Felkelek csak menj ki légyszíves.
Ahogy anyu kiment a szobából, elkezdtem összeszedni a ruháimat és minden egyéb szükséges kelléket. Átvonultam a fürdőbe és elvégeztem a dolgaimat. A reggeli előtt még megnéztem az e-mailjeimet, és a skypeomat. Mivel nem történt semmi összepakoltam a tolltartóm, a táskám, és a vizsga jegyzeteket, majd lementem reggelizni.
Apu miatt már a reggelinél is a suliról kellet beszélgetni, hát miért is ne....
-Nos akkor hova adtad be a jelentkezési lapot ? -apu
-A Kingston University-re.
-Aha értem, és mikor tudjuk meg, hogy felvettek-e ? -anyu
-Elméletileg majd az éretségi után. Na de mennem kell mert lekésem a buszt, sziasztok.
Persze ez csak egy indok, hogy ne kelljen apu okoskodását hallgatnom arról, hogy "Mivan ha mégsem vettek fel ?".
Még van tíz percem a busz indulásáig, addig elmegyek a boltba.
-Jó reggelt Eleanor ! -ismerős hang /megfordulok/
-Jó reggelt tanárnő.
-Nem vagy egy kicsit gyors a buszhoz képest ?
-De éppen ezért jöttem még be reggeliért.
Ahogy kiértem az ajtón, megláttam a buszt ahogy megáll... Szedni kezdtem a lábam, hogy még el érjem a buszt. De mire oda értem elment.... Ezt megcsináltam El, most mehetsz gyalog. Épp, hogy elindultam megáll mellettem egy ismerős autó.
-Szióka csajszi, ne vigyünk el ? -Corin (Corin a legjobb barátnőm már kis korom óta.)
-De, köszi.

*SULIBAN*
-Hogy, hogy gyalog indultál neki a sulinak ? -Corin
-Elég szarul indult a reggelem, apu a reggelinél felhozta a fősulit, majd a boltba találkoztam a tanárnővel, és végül le késtem a buszt....
-Szóval elég tartalmas reggeled volt eddig. -Corin
-Így is mondhatjuk, te mivel kezdesz ?
-Törivel..../nagy levegőt vesz/ És te ? -Corin
-Nyelvtan, utána földrajz, matek, és töri.
-Akkor Föcin és Matekon együtt leszünk !! -Corin /csöngettek/
-Na szia sok szerencsét.
-Neked is, szia.
A terembe érve elkezdett remegni a kezem, és mikor megláttam, hogy már mindenki elfoglalta a helyét akkor tényleg elegem lett, hogy már a jó helyekről is le csúsztam......
-Hátul még van egy üres hely, ülj le. -tanár úr
-Ohh, tényleg köszönöm.
Ki osztotta a papírokat, és mint a gép el kezdtem írni. A nyelvtanra másfél órája van mindenkinek, és 4 oldalas.
Ez az utolsó negyed óra, és még van egy teljes oldalam..... nem leszek kész !!
-Még 10 perc gyerekek. -tanár úr
-Még 5 perc. -tanár úr
Az utolsó 5 percbe azt hittem össze fogok esni, de kész !!
-Kérem hátulról előre adni a lapokat. -tanár úr
A folyosón már várt Corin.
-Ahh képzeld a gráciákkal együtt voltam törin, kész agyrém volt. -Corin (A gráciák, Mary,Emily, és Dyana ők a suli "királynői" kész agyrémek. Mary a főnök a másik kettő pedig a talpnyalói.)
-Jajj, fogd be jönnek.
-Szióka El, Matekon együtt leszünk. -Mary
-Alig várom. /vágtam hozzá flegma fejet/
-Akkor pá. -Emily
-Aha pá. /elmennek/
-Fuu ki nem állhatom őket. -Corin
-Nem kell velük foglalkozni, ennyi az egész. /csöngettek/ Gyere, legyünk túl a következőn.

Már túl vagyunk a föcin, és a matekon is már csak a törit kell túl élnem és vége. Sajnos együtt értem oda a teremhez Maryvel. Szegény azt hitte, hogy majd be engedem magam előtt, hát erre rá baszott...
Bent le ültem az ablak mellé, hogy jöjjön rám egy kis levegő.
-Jó napot emberek, remélem jól telik a napjuk, tudom én vagyok az utolsó mindenkinél, remélem gyorsan túl leszünk rajta és nem találkozunk már többet. -tanár nő
-De tanár nő még holnap el kell ballagtatnia minket ! -kiabálja be Will
-Jajj, tényleg holnap még sírunk egy sort és utána. Nos akkor tollakat elő, az asztalukon lévő füzetre másfél órát kapnak. Van idejük hogy pontosan ki tudják dolgozni az 5 oldalas feladatsort. Lehet kezdeni.
Ez talán az egyetlen olyan tantárgy amivel kész lettem idő előtt, és még értettem is mit kell csinálni.
Ahogy kiléptem a suli ajtaján eszembe jutott, hogy vége ! Ez az El, megcsináltad vége, yeee !!
Corin már várt.
-Vége van csajszi !! /ugrottam a hátára/
-Hála a jó istennek -Corin /nevet/
-Mit csináljunk ma ?
-Haza mész összeszedet a party kellékeidet, meg a gitárodat és próbálunk holnapra, utánna meg elmegyünk Danielhez a végzős buliba. -Corin
-Oké, akkor haladjunk.

*OTTHON*
-Megjöttünk !! /kiabáltuk/
-Sziasztok, hogy ment ? -támadott be minket anyu
-Nagyon jól. Anyu ma Corinéknál alszom.
-Rendben, mikor jössz ? -apu /jön le a lépcsőn/
-Majd holnap délután.
-De időbe gyere, mert még el kell majd készülnöd és utána majd kapkodsz !! -anyu
-Jólvan, ismerem az órát, de azért köszi az okosítást. /elindultunk a lépcsőn felfele/
A szobába érve, be dobtam a táskát a sarokba és elkezdtem összeszedni a ruháimat.
-Mit veszel fel este ? /kérdeztem Corint/
-Pff.. Még nem is gondolkoztam rajta /nevet/
Elővettem egy táskát, amibe majd pakolok, és ki szedtem a  cuccaimat amiket majd viszek.
-Nem azért, de abba nem fog elférni a  cuccerkád ! /néz rám Corin/
-De ez a legnagyobb táskám !
-Szerintem nem. /és előszedi a kis bőröndömet/
-Corin én csak nálatok alszok, nem odaköltözök.
-De ebbe biztos elférnek a ruháid.
-Na add, azt viszem.
Kész vagyok, lent az ebédlőbe anyuék nézik a bőröndöt.
-Most költözöl ? -anyu
-Nem csak nem fértem bele a táskába. Sziasztok.
Corin három utcával lakik arrébb, mégis olyan a bőrönddel mintha km-re lakna. Útközbe megbeszéltük a tanévet, a sok hülyeséget, és hogy kik fognak hiányozni.

Corinékhoz érve rájöttem, hogy vége a giminek és kirázott a hideg.
-Mi a baj ? -Corina
-Semmi.
-Na gyere menjünk próbálni.
-Oké.
Bent egyből levágódtam a zongora elé, Corina pedig felvitte a cuccainkat. Ahogy elkezdtem játszani a zongorán, és bejött a nappaliba Corina húga, Cori.
-Annyira szépen játszol ! -Cori
-Köszönöm.
-Tényleg öröm hallgatni ahogy zongorázol. -Mrs.Black
-Maga is itthon van ?
-Persze Corin nem mondta, hogy ma nem dolgozok ? -Mrs.Black /ül le mellém Corin/
-Nem semmi ilyesmit nem mondott. /néztem rá/
-Bocsi, na próbálhatunk ? -Corina
-Persze.
Lementünk a pincébe, ott vannak a zenei eszközeink. Be hangoltam a szintetizátort, és a gitárokat, míg Corin visszament nasiért és valami üdítőért.
-Na kezdjük !!! /ült le a gitárral/ -Corin
-És mivel akarsz kezdeni ?
-Mondjuk legyen a Too Close. -Corin
-Három, kettő, egy.
/vége a számnak/
-Yee ! nagyon jók vagytok lányok.
-Ki az ? -Corin
/megjelenik Mr.Black/
-Szia apu !! Mit keresel itthon ? -Corin (Corin szülei ellváltak, Corin 5, Cori pedig 1 éves volt.)
-Holnap van az éretségi nem ? -Mr.Black
-Jó napot Mr.Black
-Eleanor, te vagy az ? -kérdei megdöbbenve
-Igen.
-Teljesen megváltozott az arcod mióta utoljára láttalak ! -Mr.Black
-Ja két éve. -Corin
-Na hagylak titeket. -Mr.Black
-Mi is megyünk készülünk az esti buliba. -Corin

A szobába kipakoltuk Corin fél szekrényét és nem tudta eldönteni mit vegyen fel.. pedig van egy "pár" ruhája.... Én céltudatosan elővettem azt amit hoztam, és ki akasztottam.

-Na kész vagy már ?
-Kész !! Megszületett.... -Corin

-Nehéz szülés volt /vetek/
-Nos akkor kezdjük a sminkkel. -Corin
-De kapcsoljunk közbe egy kis BBC Radio 1-t !!
Lady Gaga-tól az Applause ment. Ahogy tőlünk várható volt, nem a sminkkel foglalkoztunk hanem énekeltünk és táncoltunk. Kész lettünk a sminkkel, és felvettük a ruhákat. /Corin elindul az ajtó felé/
-Drága, te azzal a hajjal jössz ?
-Ja tényleg ! -Corin
Szóval belőttük a sérónkat is lementünk.
-De szépek vagytok ! -Cori
-Nem kell nyalni ! -Corin
-Be lehet fogni ! -Cori
-Igaza van Corinak csinik vagytok. -Mrs.Black
-Köszi, sziasztok ! /köszöntünk el egyszerre/

*DANIEL HÁZA*
-Én megyek előre ! -Corin
-Hajrá.
Bent már mindenki táncolt, ivott, a hátsó kertbe ment a füvezés. Végül is egy végzős party-tól mit várhat az ember.... Mi  indításnak  egy-egy pohár Pimms No.1-et kértünk, majd beálltunk táncolni.
A bulizásból nem maradhat ki a bunyó se sajnos, mondjuk pont azt nem vártam, hogy Emilyért verekednek a srácok.
Kint voltunk az udvaron, mikor azt halljuk, hogy eltörik a pohár és hirtelen még nagyobb lett a zaj mint volt. Be mentünk.
-Hajrá Will !!
-Gyerünk George, üsd, üsd, üsd !
Kb. ezt hallottuk, mert látni semmit nem láttunk a tömeg miatt.
-Itt vannak a zsaruk ! /valaki elordítja magát/
-Corin menjünk, gyere !
-De letört a sarkam !
-Vedd le a cipőt !
Hát nem úsztuk meg a rendőrséget, be vittek minket is.

*RENDŐRSGEN*
-Ez azért van mert LETÖRT A SARKAD ! /fogtam Corinra az ügyet/
-Bocs, hogy beszorult a sarkam ! -Corin
-És, hogy megyünk haza ?
-Nem tudom, ha anyuékat hívjuk soha többet nem engednek el sehova, vagy élet fogytiglanos,
szobafogságot kapok.! -Corin
-Jó oké, ne pánikolj, hívom Nate-et. (Nate a bátyám, eredeti neve Natanielle.)
/kicsöng a telefon/
-Igen ? -Nate
-Szia, bocsi hogy zavarlak... ugye nem otthon vagy ?!
-Nem, Joshéknál vagyunk, miért ? -Nate
-Bent vagyunk Corinnal a rendőrségen eljössz értünk ?
-Persze indulok.
/10 perc múlva/
-Hölgyeim megjött a fuvaruk. /nyitotta ki az ajtót az őr/
-Köszönjük.
A kijárati ajtóig meg se mertünk szólalni.
-Na már kint vagyunk, hogy kerültetek ide ? -Nate
-Ez hosszú, majd holnap este elmondom.
-Oké, hova vigyelek titeket ? -Nate
-Hozzánk. -Corin

*CORINÉK HÁZA*
-További jó szórakozást lányok, és nem szeretnék még egyszer bemenni értetek.! -Nate
-Oké, szia.
Ahogy kinyitottuk az ajtót bekapcsolt a riasztó. Corin egyből elkezdte keresni a kódot, de Mr.Black egyből leszaladt a lépcsőn, egy Baseball ütővel.
-Jajj, csak ti vagytok ? Gyorsan menjetek fel. -Mr.Black
-Ez a nap mostmár tényleg elég szarul sült el. /zártam be Corin szoba ajtaját/
-Most pedig feküdjünk le, mert holnap nagyon ki leszünk merülve. -Corin
Átvettük a pizsamánkat, és lefeküdtünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése