2013. augusztus 29., csütörtök

3.rész

3.rész

The decision

(2013.06.10)
Ma egy hete, hogy Emmett és Loren hazajöttek. Loren és Riki, nagyon aranyosak együtt csak reménykedni tudok, hogy egyszer én is találok egy ilyen srácot. Anyu mindig a nyakamon csüng, porszívózzak, szedjem ki a ruhákat a mosógépből, teregessem ki, rakjak rendet. Ezeket eddig is megcsináltam, de mostanában olyan mintha helyette csinálnám. Azon kívül, hogy megcsinálja a kaját, és bevásárol, mindent én csinálok és kezd kicsit sok lenni.
/bent vagyok a szobámba/
-Mi a baj ? /jön be Emmett/
-Semmi !
-Hallom. -Emmett
-Elegem van, mindent én csinálok, miért nem kéri meg egyszer Loren-t is ?
-Majd megnyugszik csak új a helyzet, mert most 2 fővel többen vagytok. -Emmett
-Remélem. Már nagyon elegem van az egésszel, Nate és Loren azzal piszkál, hogy jelentkezzek, közbe anyu a csicskásának használ, apu meg a suli, Corin pedig megharagudott.
-Miért ? -Emmett
-Hát, ugye én vagyok a csicska, és már 4 party-t, és vagy 6 talit lemondtam. és csak egy hete csinálja ezt velem anyu.
-Hmm.... Nem azért, de mire döntöttél a jelentkezéssel, vagy nem is gondolkoztál rajta ? -Emmett
-Gondolkoztam rajta, és egyre jobban kezd izgatni, hogy mi van ha be jutok...... De nem mondhatod meg senkinek !!
-De legalább már eszedbe jutott. Na gyere menjünk el partyzánkodni egyet. -Emmett
-Oksaaa, tudod jól jár veled a csaj akinek a pasija leszel !
-Tudom ! -Emmett
-Kis ego.... Lent talizunk.
-Oks. -Emmett
Felkaptam a legrosszabb fekete Converse csukámat és már mentem is lefelé, egyenesen a bicómért, még mielőtt anyu lefoglal valami hülyeséggel.
Mikor visszajöttünk egyből le lettünk támadva, hogy ki itta meg azt az öt korty Colat ami még volt otthon.
-Nate és Loren nem volt, akkor kettőtök közül valamelyik volt az ! -anyu
-Én voltam. /próbált védeni Emmett/
Anyu már elkezdte volna osztani az észt.. de akkor szegény kicsi Emmett lesz bajba.
-Én voltam ! Emmett csak védeni akart.
-Ki mondta, hogy meg ihatod ? -anyu
-Bocs, de nem volt rá írva, hogy nem lehet.
-Mi az rá kell írnom, hogy ne idd meg még nem ittam belőle ? -anyu
-De bocsánatot kértem mi bajod van velem ? Mióta hazajöttek Loren-ék olyan mintha én lennék a csicskásod, és nem érdekel a véleményetek ! /és kicsordult egy könny a szememből/
Felrohantam a szobába, bezártam az ajtót. Közbe hallottam, hogy a srácok próbálnak anyuval beszélni, hogy lehetne kicsit jobb fej is, már nem vagyunk olyan kicsik, hogy ennyire pórázon kéne minket fogni.
(fél óra múlva)
/kopognak az ajtómon/
-Bejöhetek ? -anyu
-Hát nem is tudom.....
-Na ne csináld már, nem azért csináltam mert ki akartam veled baszni, hanem mert ha tényleg jelentkeznél az X-faktorba, ott egyedül leszel. -anyu
-Micsoda ? /kerekedtek ki a szemeim/
-Hallottalak valamelyik nap, ahogy a szintetizátoron játszol. tudtam, hogy ügyes vagy és jó a hangod, de rengeteget fejlődtél. -anyu
-Köszönöm.
-Na, szent a béke ? -anyu
-Aha. /öleltem meg/
Este a teraszon ültem, mikor apu kijön a gitárral a kezében.
-Az minek ? /nézek hülye fejjel/
-Anyád mondta milyen jól énekelsz, Nate pedig felhozta, hogy el engednélek-e...... -apu
-És ?
-Énekelnél nekem valamit, hogy döntsek ? -apu
-De még az se biztos, hogy jelentkezek.
-De ha mégis. -apu
-Oké... mit játszak ?
-Ami eszedbe jut...
Hirtelen csak Owl City-Good Time jutott eszembe., úgy hogy azt kezdtem el játszani.
Közbe szép lassan kiszivárogtak a többiek is. /vége a számnak/
-Úr isten.... -apu
-Mi az ? /néztem körbe ilyedten/
-Csodás hangod van !! -anyu
-Én mondtam ! -Loren
-Na apu ? Mi a döntés ? -Nate
-Ha úgy érzed, hogy te oda illesz..... menny. -apu
-Köszönöm, de még gondolkozok.
-Ahhhh, ne csináld márr !!! -Loren
Másnap reggel arra keltem, hogy valaki ül az ágy végén, és a lábamat piszkálja..... nem mertem kinyitni a szemem, mert az Evil Died-ből a csajszi az, akkor most halok meg.
-Tudom, hogy föl vagy baszki, kelj már fel !! -Corin
/megnyugodva kinyitottam a szememet/
-Mi keresel re itt hajnalba ?
-Hajnalba ? Fél tíz van ! -Corin
-Ja..... de akkor is minek jöttél.
-Hát, unatkoztam... Nem !dehogy is, akkor nem hozzád jönnék. -Corin
-Hát kösz ! akkor mehetsz is ! /tolom ki a szobából/
-Na jó. Miért nem jelentkezel  ? /teljesen fel van háborodva/
-Nem tudom !!
-Olyan nincs, valami oka csak van annak, hogy nem jelentkezel. -Corin
-Ezt itt pizsamába kell megbeszélni ?
-Igen ! -Corin
-Azért mert egyszerűen nem merek.
-Akkor én nevezlek, te meg le aratod a dicsőséget. /nevet/
-Nem !
-Egyezzünk meg. -Corin
-Na mond.
-Mind a ketten jelentkezünk, és a versenyig folyamatosan gyakorolunk, hogy véletlenül se nem kerüljünk be.
Megfelel -Corin
-Meg. /kezet fogtunk/ De majd én akarom elmondani anyuéknak, és csak utána jelenkezünk oké ?
-Tőlem. -Corin
Corin annyira örült, hogy az ágyon elkezdett ugrálni.
-Minek örültök ennyire ? /jön eb apu/
-Hát izé.. semminek ! /válaszoltuk egyszerre/
-Akkor nem ugráljatok már az ágyon, nagyon vagytok ti már ahhoz. -apu
-Okéé.
Felöltöztem, elvégeztem reggeli teendőimet, kajáltam, de Corin folyamatosan a fejembe lihegett, vagy éppen vigyorgott, úgy érzem így nem valami sokáig lesz titokba, hogy jelentkezek.

/2 HÉTTEL KÉSŐBB (2013.06.24)/
Egy hangos csattanásra keltem. Egy nagy fehér autó áll a ház előtt, és dobozokat pakolnak,ki belőle anyuék Lorennel.
Felkaptam a legrosszabb, nadrágomat egy még rosszabb pólóval, fel a papucs és ki.
-Mi a szart csináltok korán reggel ? /álltam feléjük idegesen, álmos fejemmel/
-Elösször is jó reggelt. Másodszor is mint látod pakolunk. -apu
-Na jó azt látom de mit pakoltok ?
-Riki ideköltözik. -Loren
-Hát de minek ? /néztem meglepődötten/
-Magyarázd el neki, addig bevisszük a cuccokat. -anyu
Loren belökdösött a szobámba. kinyitotta a szekrényt és elővette a mai ruhámat.

-Minek ez ? /tettem vissza a szekrénybe/
-Mert jössz velem plázázni. Huszon negyedike van ! Ilyenkor inden hónapba vásárolni mentünk, rémlik már ? -Loren
-Ja az igen, de az nem, hogy minek költözik ide Riki ?!
-Mert a szülei Dublinban laknak, és nagy a távolság. És ezért anyuék meg egyeztek a szüleivel, hogy ide költözhet. -Loren
-És hol fog lakni ?
-Egyenlőre a vendégszobába. Ősszel pedig beköltözünk a nagyiék régi házába. -Loren
-Már mindent értek.
-Na öltözz fel, mosakodj meg, egyél, és 10-kor az ajtónál tali. -Loren
-Oké.
Megkaptam a parancsot, így elkezdtem készülődni. Épp venném fel a csukámat, mikor megcsörren a telefon.
-Igen ?
-Na mondtad már nekik ? -Corin
-Nem, de kinek a számáról hívsz ?
-Az nem fontos..... /csuklott el a hangja/
-Corin !!!
-Nyugi nem történt semmi ! -Corin
-Este át kell jönnöd, meg kell mindent beszélnünk.
-Azt is, hogy miért nem mondtad még el nekik ! -Corin
-Igen, oké, na szia.
-Szia.
Lementem, kajálni, és még volt egy fél órám. Leültem tv-t nézni, és már megint az a kibaszott X-faktoros reklám.
-Látod a tv is azt gondolja, hogy jelentkezned kell ! /ül le mellém Nate/
-Na takarodj.... /ültem arrébb, és átkapcsoltam a tv-t/
-Császtok. Mi a szitu ? /ül le közénk Emmett egy zacskó chips-el/
-Köszi !! /viszi ki a chips-et a kezéből Nate/
-Add vissza én még növök !! Te már nem fogsz !! -Nate
-Aha persze ! /röhög Nate/
-Csini, kész vagy !? /kiabál Loren/
-Na léptem, további "jó" szórakozást. /köszöntem el a fiúktól/ Jövök !!

*MANCHESTER PLÁZA*
-Na hova menjünk először ? -Loren
-New Yorker !
-Minek kérdeztem meg... -Loren
Apu szerinte velem nem szerencsés vásárolni, mert ah reggel bemegyünk a plázába, 5 óránál előbb nem jövünk ki. A New Yorker után a Forever21 a következő állomás, majd a H&M, Zara, Bershka, Pimkie... és így tovább.
Lorennek nincs valami jó kedve, eddig három helyen voltunk, és egy felsőt talált, csak ami nekem ugyan olyan csak épp az ellentéte.

-Hallod nem akarunk enni ? -Loren
-Hány óra ?
-Kettő, kereken. -Loren
-Inkább menjünk be a Starbucksba.
-Tőlem.... -Loren /elindulunk/
-Gondolkoztam a jelentkezésen...
-Na és ? mire jutottál ? -Loren
-Egyre erősebben gondolok arra, hogy jelentkezek.
-Na, az jó. -Loren
-Ennyi, semmi különösebb reakció ?
-Hát most nincs kedvem reakciókhoz. -Loren
-Na köszi.

*OTTHON*
Kipakolnánk a ruháinkat a szekrénybe, anyunak meg kell mutatni őket mert a mániája, hogy le ellenőrzi miket vettünk.
Épp neki kezdenénk, hogy megcsináljuk a vacsit, megjönnek a nagyiék, Dublinból.
 -Sziasztok !
-Ti mit kerestek itt ? -anyu
-Jöttünk, mert már régen nem láttunk, titeket. -nagyi
-Nagyi ! /ugrottam a nyakába/
-Szia, szépség. Sajnálom, hogy nem voltunk az éretségi ballagásodon, de nem kaptunk meghívót. /néz anyura/
-És hol a papa ?
-Öhmm.. mindjárt jön, csak hoztunk neked valamit. -nagyi
-Kate ! de jó, hogy eljöttetek ! -apu
-Szia, tudnál kint segíteni John-nak ? -nagyi
-Persze. /kimegy/
Leülünk a nappaliba beszélgetni, nagyi és anyu között is oldódik a feszültség. Szépen lassan le szivárogtak a többiek is a szobákból, nagyi nagyon örült, hogy láthatott engem és Nate-et 10 éves korom óta nem láttam őket.
-Hol vannak már apuék ?
-Hát szerintem még a pincébe. -anyu
-Hogy lennének a pincébe, mikor az előbb még az udvaron voltak ? /indultam el a pince felé/
-Hova, hova ? /állít meg papa az ajtóban/
-Oda le !
-Nem mész sehova, míg nem kapok egy ölelést !! -papa
/megölelem/
-Na most már le mehetek ?
-Menny. /arrébb áll/
Kinyitom az ajtót, lemegyek a lépcsőn.... és egy zongora volt ott..
-Egy zongora !!! /elsikítom magam/
-Loren mondta, hogy tudsz. /jönnek le nagyiék/
-Imádom !
Leültem és elkezdtem játszani a One Direction - Little Thingst. A nagyiék teljesen le voltak döbbenve....
-Ez semmi ! /jön le Emmett, kezében a gitárommal/
-Ne !
-Gitározni is tudsz ? -papa
-Hát igen.
-És énekelni is. -apu
-Most már csend legyen !!
-De hát ez fantasztikus ! -nagyi
-Énekelnél nekünk ? -papa
Kezembe vettem a gitárt és nekik is eljátszottam Owl City-Good Time-ot Elenaor módon.
-Hogy fér egy ilyen kis csajba ekkora hang ?! -nagyi
-Tudom, hogy nem vagyok magas, a 157 centimmel, de nem vagyok "ki csaj" se !
-Nagyon tehetséges vagy ! -papa
-Köszönöm.
És itt döbbentem rá, hogy én tényleg nem a fősülit akarom.. én utazni akarok, és énekelni.
-Menjünk föl. -apa
-Rendben. /válaszoljuk/
A vacsora elkészült, leültünk az asztalhoz, és Nate felhozta az X-faktort. Először, nem igazán figyeltem oda csak mikor megkérdezték, hogy akkor hogy öntöttem.
-Sok gondolkozás után, de úgy döntöttem...... jelentkezek a 2013-as X-faktorba.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése