2013. augusztus 27., kedd

2.rész

2.rész

Goodbye childhood

Reggel, előbb keltem mint Corin. Lementem a konyhába, ahol Cori épp próbálta bekapcsolni a kávé főzőt.
-Jó reggelt.
-Jó reggelt, segítenél ? -Cori
-Persze. /megfogtam és be dugtam a konvektorba/
-Hupsz... /nevet Cori/
-Le se tagadhatnád, hogy Corin húga vagy.
-Ja, ő még alszik ? -Cori
-Aha.
-Lepjük meg ! -Cori
Felmentünk. Óvatosan bekapcsoltuk a számítógépet, max-ra vettük a hangszórókat, és youtue-bon kikerestük
Fall Out Boy-tól az Alone Togethert.
-Kapcsoljátok ki ! -Corin
De mi erre inkább elkezdtük üvölteni a dalszöveget.
-Mennyetek a francba !!! /üt le mindkettőnket Corin/
-De ribanc !!! /üt vissza Cori/
Így bele keveredtem egy Blackék féle reggeli párnacsatába.
-Lányok elég ! -Mrs.Black
-Szia anyu ! Hány óra ? -Corin
-Fél kilenc, jöhettek reggelit csinálni. -Mrs.Black
-Megyünk, csak még egy percet lécci ! -Cori
-Oké, hagylak titeket. -Mrs.Black
Az egy perc alatt elmondtunk Cori-nak mindent ami tegnap este történt. Majd felöltöztünk, és le vágtáztunk kajálni.
/csörög Mrs.Black telefonja/
-Igen Susan ? -Mrs.Black
-Ott van még nálatok Eleanor ? -anyu a telefonba
-Persze, adom. -át adja nekem a telefont
-Igen anyu ?
-Figyelj, sietned kéne haza van egy meglepink apuval. -anyu a telefonba
-Oké egy óra és otthon vagyok szia.
-Szia /letettema telót/
-Na mivan ? -Corin
-Meglepit kapok !!
A kaja végeztével, felmentünk összepakoltunk magunk után és el akartam indulni haza mikor megláttam, hogy esik az eső.
-Apu mindjárt hazavisz ha gondolod. -Corin
-Akkor megvárnám ha nem gond.
-Semmi, baj addig legalább elmesélitek milyen volt a tegnapi buli. -Mrs.Black
-Ez érdekes lesz. /mormogja halkan Cori/
-Khmmm... Hát.... Jó volt. -Corin
-Igen nagyon jó........ volt. /helyeseltem/
-Aha. Értem. /mondta gyanakvó hangon Mrs.Black/
-Megjöttem ! -Mr.Black
-Hála istennek ! /mondtuk egyszerre Corinnal/
-Apu haza vinnéd El-t ? -Corin
-Persze, gyere /intett/
A kocsiba csak azon kattogott az agyam, hogy mi lehet az a meglepetés ami miatt el kellett jönnöm idő előtt.

*OTTHON*
-Sziasztok megjöttem !
-Csao -Nate
-Anyuék ?
-Fent valahol. -Nate
-Kösz, sokat segítettél.
-Nincs mit örülök, hogy segíthettem /gúnyolódik/
/felmegyek a lépcsőn, bemegyek a szobámba/
-Szia hugi. -női hang
-Helló nővér -férfi hang
/megfordulok/
Nővérem, és az öcsém állnak mögöttem. 2 éve nem láttam már őket mert a nagyiékhoz költöztek.
Loren (nővérem), és Emmett (öcsém) összevesztek apuval, így a nagyiékhoz költöztek Dublinba. Mivel anyu nem beszél a nagyiékkal nem is engedte, hogy Nate-el elmenjünk meglátogani őket.
Ami nagyon fontos, hogy minden gyerek között egy év van.
Loren a legidősebb, ő 20 éves.

Majd Nate 19.

Én holnap töltöm a 18-at. Emmett pedig ma a 17-et.
-Úr isten, hogy kerültök ide ? /ugrottam a nyakukba/
-Muszáj volt eljönnünk. -Emmett
-Egyrészt mert végzős vagy, másrészt pedig kibékültünk apuval. -Loren
-Egyébként boldog szülinapot tökmag. /öleltem meg Emmett-et
-Csak egy évvel vagyok fiatalabb mint te ! -Emmett
-De akkor is te vagy a legkisebb. -Loren
-Jajj, istenem annyira jó hogy itt vagytok ! /ugrált be Nate a szobába mint egy buzi/
-Te semmit nem változtál. -Loren
-Még mindig.....
-Hülye vagy. /fejezte be a mondatom Emmett/
-De rég láttalak már titeket így együtt. /jött be anyu a szobába/
-Igen, de most mindenki megy és készülődik a szobájába. -apu /elmegy az ajtó előtt/

*SULIBA*
A nagyterembe, már mindenki bent van. Onnan indul az egész ballagás, keresztül az egész sulin.
-Nem sírunk, nem sírunk ! /törli meg az arcom Corin/
És elindultunk a színházterembe. A terem tele szülőkkel, nagyszülőkkel, rokonokkal, büszke tekintetekkel. A tanár nő beszéde után névsor szerint az össze végzőst kihívták. A mi osztályunk következik, és mindjárt én jövök.
-Corin Black -igazgató úr
/kimegy, átveszi, visszaül/
-Eleanor Amelya Rose -igazgató úr
Ahogy kimentem, éreztem, hogy vége..... tényleg vége és már nem járok többé ide. Átvettem a csokromat, a papírt, és az oklevelemet.
A névsor végén kivonultunk az udvarra, az osztályok körbe állták az osztályfőnököt, és feldobtok a sapkát. talán ezt vártam a legjobban, meg a kaját, mert nem valami sokat reggeliztem Corinéknál.

*OTTHON*
A családi ebéd után, a gyerekek (mi 4-en) leültünk a kanapéra és filmeztünk.
/tv-ben/
-Helló, Anglia !  -Simon Cowell
-Újra indul az X-faktor !!! -Tulisa
>háttérben sikítoznak<
-A jelentkezéseteket e-mailben, a 07/ 33-55-012-es telefonszámon, vagy küld el a neved a 44551-es
számra sms-ben. -Simon Cowell
-A többit majd az e-mail címed, vagy telefonszámodra küldjük és megtudod. -Tulisa
-X-faktor !! /kiabálják együtt/
/mi a tv előtt/
-Nevezned kell ! /néz rám Nate/
-Még mit nem ! És ha nem jutok be ?
-Be jutsz ! Igaz, hogy régen nem hallottalak már énekelni de biztos jó vagy. -Emmett
-Nagyon aranyos vagy Emmett, de nem.
/csörög a telefon/
-Ki az ? -Loren
-Corin az. /felveszem/
-Mond !
-Nevezzünk az X-faktorba !! -Corin
-Már te is....
-Na lécci !!! -Corin
-Majd meglátom.
-Oké. -Corin
-Hallod holnap átjössz ? Grillezünk anyuékkal.
-Még szép, na akkor hagylak gondolkozni. Csáci. -Corin
-Hali.
/leteszem a telefont/
-Szóval, akkor ? -Nate
-Még gondolkozok.
-Tájékoztass minket ha úgy döntesz jelentkezel !! -Emmett
-Aha, persze.
Felmentem a szobámba, bekapcsoltam a leptopot, és kockultam. Nem történik senkivel semmi.. így nincs értelme a facebooknak !
Elővettem a gitáromat, és elkezdtem feldolgozni Macklemoretól a Thrift Shop-ot.
-Ezt miért is nem mered fel vállalni ? -Loren
-Nem vagyok biztos magamba.
-Akkor majd én felvilágosítalak, hogy legyen önbizalmad, és addig megyek míg nem találok olyan embert aki önbizalmat tud beléd önteni !! -Loren
-Menj már !
-Én nem szoktam viccelni.
-Anyuék úgy sem engedik, hogy jelentkezzek.
-Szard le a véleményüket ! Mi szerinted miért mentünk el Emmettel ? -Loren
-De.... /vágtam a szavába/ nem merek.
-Figyelj, mikor Dublinba mentünk kicsit nehéz volt nekem is meg neki is, én annyi idős voltam mint te, Emmett pedig csak 15 ! Épp hogy elvégezte az általánost. Engem Dublinban felvett egy modellcég, Emmett pedig egy éve gitározni tanít 10-11-12 éves gyerekeket. Gondold át, hogy ha kicsit felhagynál anyuék véleményével mennyivel előbb lehetnél. Nézz rá Nate-re apu  akarta után megy, és fő sulin tanul, pedig ő se ezt akarta. -Loren
-Loren ez nem olyan !
-De olyan, csak fontosabb. Gondold meg ! -Loren
/kiment a szobából/

*MÁSNAP (2013.06.04)*
Ma van a szülinapom !!! Betöltöm délután a 18-at. Vége a gyerekkornak, hivatalos felnőtt leszek ! Felöltözök és lemegyek reggelizni. remélem nem valami reggeli palacsintás szülinapos meglepis reggeli lesz, szerintem abból már ki nőttem.
-Jó reggelt /camogok le a lépcsőn/
-Jó reggelt kis szülinapos. /puszilja meg a fejem apu/
-Te kis csicska boldog szülinapot !!! /ölel meg Nate/
-Köszi...... Emmett és Loren ?
-Loren még szenved a hajával !!! /kiabálja Nate/
-Kuss !!! /jön a válasz a fürdőből/
-Emmett pedig még alszik. -anyu
-Kis lustaság.
-Nate eljössz velem, megvesszük a grillhez a húst, és minden mást. -apu
-Persze. -Nate
-Kb. hány főre vegyünk húst ? -apu
-Corin és Cori biztos jönnek !
-Meg a nagyiék. -Nate
-Oké, elmentünk! -apu és Nate
-Boldog szülinapot, Csini !! -Loren (a Loren, csininek becéz 13 éves korom óta)
-Köszi /öleltem meg/
-Délután hánytól kezdődik a party ? -Loren
-3-tól. Miért ? -anyu
-Mert jön egy személy akit be akarok nektek mutatni. -Loren
-Csak nem ? /néztünk rá kérdőn/
-De........ /vörösödött le/
-Remélem "Csini"
-Mivan vicces kedvedbe vagy ? Tegnap este nem volt ilyen jó kedved ! -Loren
-Miért nem volt tegnap jó kedve ? -anyu
-Mert, javasoltuk neki, hogy jelentkezzenek Corinnal az X-faktorba. -Loren
-Hát apád nem őrülne neki. -anyu
-Mondtam !! /néztem rá/
-Apu nem érdekes, majd megnyugszik. -Loren
-De én sem. -anyu
-Istenem... -Loren
Felmentünk a szobába, valami rosszabb ruhát felvenni,ugyanis ki kellett takarítanunk az udvart a party előtt. Ez nem éri, miért pont  szülinapos ?..... Nem értem a logikát.
Délután 1-re végeztünk a kerttel.
-Jó reggelt /jön le az emeletről Emmett/
-Reggelt ? Délután van öcsi ! /nevetünk/
-Mindegy akkor majd eszek az ebédből. -Emmett
A srácok kivittek egy asztalt amire én, anyu, és Loren megterítettünk. Majd felmentem átöltözni, ne egy szakadt rövid naciba, és egy agyon mosott pólóba fogadjam már a vendégeket.
De mire felmentem már Loren össze is rakta mit kell felvennem.
-És melyik cipőt vegyem fel ? /mentem be a szobájába értetlenül/
-Szerintem a piros Vans jó lesz /kacsint/
Épp, hogy le értem az udvarra Corinék már meg is jöttek.
-Boldog szülinapot csajszi ! /ugrottak a nyakamba/
-Mikor eszünk emberek ? Éhen halok !!! /jön ki Emmett/
-Szia, Emmett ! -Corin
-Jaa, hogy már vannak vendégek... -Emmett
-Hát te mit keresel itt ? -Corin
-Én vagyok a meglepetés ! -Emmett
-Meg én. /jön ki Loren is/
-Te jó isten !! -Cori
-Mi az ? -Emmett
-Te kibaszottul megváltoztál ! -Cori
-Te se panaszkodhatsz. -Emmett
-Nem te !!! Loren... -Cori
-Rajtad senki nincs ki akadva... Még mindig nyomi vagy ! -Loren
-Nem vagy nyomi. /karoltam át/
-Na menjünk kajálni. -Corin
Le ültünk az asztalhoz, beszélgetünk, Loren és Emmett elmesélik milyen volt Dublinba az a két év amit legalább húsznak éreztünk. Anyu tök idegesen rohan ki a konyhából.
-Loren, egy fiú keres ! -anyu
-Végre ! -Loren
-Mi az, hogy VÉGRE ? /néz apu dühösen Lorenre/
-Egy pillanat. /Loren berohan/
-Mi a franc van ? /néz kérdőn apu Emmett-re/
-Én ebbe nem szólok bele. -Emmett
Pár perc elteltével Loren visszajön, de a konyha ajtónál tovább nem jön.
-Nem eszel ?
-De, csak előtte szeretném bemutatni a barátomat. -Loren
-Rosszul hallottam ugye ? Barátnőt akartál mondani. -apu
-Nem ! Jól hallottad apu. -Loren
-Hozzad már a srácot !! -Nate
-Szóval ő a barátom Riki /és előlép/

Nem csúnya, meg jó fejnek NÉZ KI, de apu arcáról süt, hogy nem tetszik neki.
-Sziasztok, jó napot. -Riki
/közelebb jönnek/
Riki, egyenesen apuhoz ment kezet fogni, és bemutatkozni. A kaja közben anyu tetszését el nyerte Loren barátja, apu viszont még mindig emésztette a dolgot.
-Mikor fogunk focizni ? -Emmett
-Focizni ? -Cori
-Már nem szoktunk ? /néz apura Emmett/
-De, csak mivel nem mindig van ekkora létszám, elég régen játszottunk már. -apu
-Akkor én választok elsőnek csapatot !!
-Oké. /válaszolnak/
-Cori, Emmett, Corin......
-Még egy embert ! -apu
-Akkor... Riki
-Wow ! Köszi. -Riki
-A maradék hozzám ! -apu
A meccs elkezdődött, mi vezetünk 3-1-re. Mintha apu kezdené megkedvelni Rikit. Elkezd esni az eső. Végül is Angliába vagyunk.... Mindenki be a nappaliba. elkezdődött a társasozás. Szép lassan mindenki ki esett és Cori megnyerte.
Az este további részében üvegeztünk, nevettünk, éjfélre el állt az eső és pont amikor születtem apu fellőtte a tűzijátékokat.

Hivatalosan is felnőtt vagyok.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése